2023
- 03/11/2023. Tiago Felipe Vera Assaoka. El desenvolupament de les competències professionals en la pràctica de la pedagogia en educació física: estudi de cas a la Universidad de los Lagos.
- 18/07/2023. Marcela Andrea Peña Ruz. Comunitats professionals d’aprenentatge. Un desafiament per al lideratge a les escoles de Xile.
- 27/07/2023. Lourdes Murillo Pedrosa. L’aprenentatge al lloc de treball. La seva concreció al Departament de Justícia i als Serveis Socials de Catalunya.
2022
- 18/05/2022. Yolanda Susana Ferreira Arza. Detecció de necessitats de formació pedagògica del professorat universitari en el marc de l’enfocament de formació professional basat en competències: el cas de la Universitat Catòlica Boliviana “San Pablo”.
- 28/10/2022. Cony Fernanda Villarroel Raimilla. L’atenció a la diversitat a les Escoles de Cultura i Difusió Artística de Xile.
- 12/07/2022. Juan Carlos Huircalaf Díez. Percepcions de l’impacte i l’eficàcia de l’acció tutorial a quatre universitats públiques xilenes.
- 11/03/2022. Hind G. Naaman. Examinar els antecedents de l’abandonament de l’educació superior i identificar solucions de prevenció context d’estudi: universitats públiques catalanes.
- 03/03/2022. Marta Mozo Llusià. Els aspectes que influeixen en el rol de l’alumnat mediador de la ESO a Catalunya.
- 22/02/2022. Carolina Isabel de Lourdes Latorre Osses. Els factors que incideixen en la deserció de la pràctica professional als estudiants de Liceus Tècnics Professionals a Xile.
- 14/07/2022. Eduardo Alejandro Velásquez Parraguez. Les estratègies col·laboratives a l’aula i entre els docents: Estudi de Cas d’una Universitat Pública Xilena en context de frontera.
- 11/11/2022. Edwin José Triana Teherán. La docència compartida. Una eina per facilitar el progrés en els processos d’ensenyament-aprenentatge.
2021
- 16/12/2021. Maryam Vaziri. Categorització de marques basada en el consumidor a través de la percepció de globalitat i localitat de la marca a la teoria de la senyalització: un enfocament de mètodes mixtos en un mercat emergent de béns de consum.
- 02/12/2021. Maria Alejandra Martínez Barrientos. Actituds envers la inclusió de processos de validació d’aprenentatges previs per a l’obtenció del grau en el sistema de la universitat boliviana.
- 04/11/2021. Francisco Villegas Pinuer. Estratègies empresarials sostenibles a les pimes: els seus antecedents i conseqüències organitzatives.
- 16/12/2021. Ester Forné Castaño. Estudi de cas de la transformació de dos centres educatius a partir de l’aplicació del projecte de l’àmbit artístic del CESIRE de la Generalitat de Catalunya: Itineraris Artístics Autoplanificats. Formació continuada del professorat des de la consideració interdisciplinària i multidisciplinària de les arts.
- 02/07/2021. Laia Encinar Prat. Aprenentatge informal en docència del professorat universitari novell.
- 02/02/2021. Rubén Capetillo Velásquez. Metodologies i estratègies avaluatives que aplica en aula el professorat de la Universitat de Tarapacá. Un estudi de cas..
- 04/02/2021. Juan Carlos Riveras León. La influència del lideratge del director en la construcció d’una cultura organitzativa orientada a la innovació de les escoles.
- 04/02/2021. Luz María Díaz Galeas. Avaluació per a la millora: efectes des de l’òptica dels directors.
- 05/05/2021. Pedro Sotomayor Soloaga. Factors explicatius de la deserció acadèmica en l’educació superior tècnic professional. Un estudi multicas en institucions xilenes..
2020
- 17/06/2020. Yolanda Sánchez-Retamero. Estudi de l’aprenentatge en l’alumnat de Fisioteràpia i la interacció entre els agents implicats.
- 18/12/2020. Valentina Veloso Casado. Factors que intervenen en el canvi d’institució d’estudiants d’odontologia en universitats xilenes.
- 18/12/2020. Ana Milena Barquero D'Avanzo. Estratègies de gestió pedagògica universitària en les carreres d’Administració de Negocis i afins a la seva nomenclatura de la Regió Huetar Carib Atlàntica de Costa Rica.
- 14/12/2020. Elizabeth Martínez Orozco. Anàlisi de la identitat organitzacional a la Universitat a partir dels acadèmics. Promoure i gestionar canvis.
- 21/12/2020. Cristina Pérez Maldonado. Barreres i facilitadors percebuts per estudiants que accedeixen a la universitat mitjançant vies no habituals.
- 08/10/2020. Saida López Crespo. El rol directiu per a la promoció de l’aprenentatge informal del professorat en els centres educatius.
- 26/10/2020. Sara Colorado Ramírez. La direcció escolar i l’ètica organitzacional en els centres d’educació infantil i primària de Catalunya. Anàlisi de facilitadors i barreres.
- 18/11/2020. Salim Chalela Naffah. La gestió de la recerca a les universitats colombianes.
2019
- 18/10/2019. Paúl Santiago Pullas Tapia. Model pedagògic per a la formació contínua, modalitat virtual.
- 16/01/2019. Carmen Aurora Araneda Guirriman. Implementació dels convenis d’exercici a les universitats xilenes i el seu impacte en els resultats acadèmics i en la gestió institucional.
- 08/02/2019. Luis Venegas Ramos. Gestió de l’acció tutorial a la universitat xilena.
- 16/06/2019. Ana Dolores Vargas Sánchez. Educació per la convivència i la cultura de pau a través de les TAC: un estudi multicasos en el context bogotà.
- 29/10/2019. Katherine Reneé Paola Roberts Sánchez. Saber pedagògic avaluatiu del professorat que s’exerceix en escoles vulnerables de la comuna d’Arica. Regió d’Arica i Parinacota, Xile.
- 22/11/2019. Adela Margarita Vélez Rolón. La gestió i transferència de coneixement en la formació dual a Colòmbia: els planters d’investigació com a instrument de millora.
- 20/11/2019. Javier Pascual Medina. Relacions de poder i empoderament docent per a la innovació educativa.
- 06/11/2019. Paulina Martínez Maldonado. Interaccions en pràctiques pedagògiques efectives a l’aula.
- 22/11/2019. Querubín Patricio Flores Núñez. El nou disseny institucional sobre educació superior i els canvis en la producció científica del professorat a la Pontifícia Universitat Catòlica de l’Equador.
2018
- 22/05/2018. Cristina Mercader Juan. Les tecnologies digitals a la docència universitària. Barreres per a la seva integració.
- 21/09/2018. Carlos Enrique Mondaca Rojas. Educació i migració transfronterera al nord de Xile: Processos d’inclusió i exclusió d’estudiants migrants peruans i bolivians a les escoles de la regió d’Arica i Parinacota.
- 09/10/2018. Mariela Esther Questa Torterolo. Col·laboració docent i ús de les TIC als centres educatius d’Uruguai. Estudi de casos múltiples en el context del Pla Ceibal.
- 31/10/2018. Joan Segura Torres. Implicacions per a la inspecció educativa a Catalunya del desenvolupament de l’autonomia de centres.
- 23/10/2018. Areti Chalkiadaki. Cultura escolar i canvi en el context de l’educació primària grega: sota les circumstàncies del segle XXI..
- 16/11/2018. Anabel Ramos Pla. Pedagogia de la mort. Percepcions i necessitats formatives que té el professorat d’escoles i els aprenents de mestre pel que fa a la pedagogia preventiva sobre la mort..
2017
- 19/07/2017. Roxana Acosta Peña. Transferència de la Formació Docent Universitària: estudi del seu impacte als docents de les facultats d’Enginyeria de la Universitat Catòlica del Nord (Xile).
- 15/11/2017. Galia Fernanda Meneses Riquelme. Actituds del professorat davant de la innovació curricular. El cas de la universitat de Tarapacá.
- 02/06/2017. Guillermo Andrés Rodríguez Molina. Influència de les pràctiques de gestió curricular dels caps d’unitats tècniques pedagògiques a les pràctiques pedagògiques docents d’establiments municipals. El cas de les regions Bío Bío i Araucanía-Chile.
- 13/11/2017. William Eduardo Pulido Talero. Educació superior i desenvolupament socioeconòmic: utopia o realitat per a joves de baixos recursos de Bogotà. Estudi de cas Enginyeria Industrial UNIMINUTO, Colòmbia.
- 13/11/2017. David Rossi Henríquez Villarroel. Percepció de prejudici ètnic cap a estudiants Aymaras de la Universitat de Tarapacá, Arica-Chile.
- 15/09/2017. Cecilia Inés Suárez . La permanència d’estudiants indígenes en Institucions d’Educació Superior a América Llatina.
- 30/11/2017. Omid Morad Abadi. El paper dels rànquings en el màrqueting que realitzen les universitats a través dels seus webs institucionals.
2016
- 02/02/2016. Aleix Barrera-Corominas. La transferència dels aprenentatges adquirits en comunitats de pràctica a l’administració pública.
- 16/09/2016. Raúl Antonio Bustos González. Estratègies d’adaptació acadèmica a estudiants immigrants d’establiments d’ensenyament bàsic i mitjà a la ciutat d’Arica.
- 21/11/2016. Renata Marciniak. Autoavaluació de programes deducació universitària virtual.
2015
- 14/12/2015. Sonia Helena Castellanos Galindo. Influència de la cultura docent en la implementació de les orientacions curriculars de ciències socials en educació secundària: estudi de dos casos a Bogotà D.C (Colòmbia).
- 18/12/2015. Patricio Alejandro Lagos Rebolledo. Anàlisi de l’assessorament extern en educació en funció de les assistències tècniques educatives a Xile i els factors que en determinen l’impacte a l’escola.
- 18/06/2015. José Blázquez Miret. L’activitat física amb cavalls com a mitjà terapèutic per millorar la capacitat funcional i la qualitat de vida de les persones de la Tercera Edat i de les afectades per la síndrome de Fibromiàlgia: El Mètode Centaure com a programa formatiu d’intervenció.
- 28/04/2015. Ruth Galtés i Fuentes. Condicionants i oportunitats per al treball en equip: estudi de les facultats i escoles de fisioteràpia catalanes.
- 14/07/2015. Anna Díaz-Vicario. La gestió de la seguretat integral als centres educatius: Facilitadors i obstaculitzadors..
2014
- 16/09/2014. Daniel Villarroel Montaner. Competències professionals de l’equip directiu del sector particular subvencionat xilè en contextos vulnerables.
- 25/11/2014. Miren Fernández de Álava. L’aprenentatge informal en comunitats de pràctica virtuals a l’administració pública.
- 09/07/2014. Edgar Iglesias Vidal. L’educació intercultural a les organitzacions d’educació en el lleure de base comunitària.
- 15/07/2014. Ricard Jordà Roig. Disseny i avaluació d’un programa d’Educació emocional: Incidència en la Intel·ligència emocional autoinformada de l’alumnat d’Educació Secundària Obligatòria.
2013
- 08/02/2013. Maria Navarro Casanoves. Desenvolupament professional de la direcció: Un estudi de casos múltiple.
- 30/09/2013. Paz González Rodríguez. Concepcions educatives del professorat i expectatives davant de la formació. Escoles municipals de la Comuna de Coyhaique, Xile.
- 08/11/2013. Edith Mariana Rebollar Sánchez. El gènere als plans d’estudi dels graus d’educació a les universitats públiques espanyoles.
- 09/12/2013. Gabriel Izard Granados. La formació contínua a empreses líders de distribució comercial a Espanya.
2012
- 20/01/2012. José Luís Muñoz Moreno. Participació i desenvolupament educatiu als municipis i des dels ajuntaments.
- 23/04/2012. Ana J. Garzon Castrillon. La millora continua i la qualitat en institucions de formació professional. El procés d’ensenyament-aprenentatge.
- 19/06/2012. Cristina Guillamón Ramos. La carrera investigadora de les professores universitàries.
- 03/12/2012. María del Roble Quiroga Juárez. Anàlisi i orientacions preliminars per al portafoli de l’estudiant de les alumnes de la llicenciatura en educació preescolar des de la transformació de la pràctica docent.
- 04/05/2012. Silvia Retamal Cisterna. Anàlisi de les condicions dèxit dun programa de desenvolupament educatiu. Projecte: suport i enfortiment educacional en gestió directiva i competències professionals docents. Projecte: AECID coyhaique-Xile.
- 30/07/2012. Emilio R. Rodríguez. La gestió del coneixement als equips directius de les universitats i els seus efectes sobre el sistema d’assegurament de la qualitat institucional: evidència empírica des de Xile.
2011
- 20/05/2011. Adoración Barrales Villegas. Model d’avaluació de la qualitat educativa universitària (MECEU) i la seva aplicació al MEIF de la Universidad Veracruzana.
- 25/10/2011. Gisella Marina Torres Limache. Alfabetització digital i actituds cap a les Tic.
2010
- 27/01/2010. María Inés Vázquez Clavera. La promoció del canvi organitzacional a partir de l’autoavaluació.
- 26/04/2010. Xochiquetzalli Mendoza Molina. La millora del lideratge directiu a partir de l’autoreflexió de les actuacions directives a una universitat mexicana en context de canvi. El cas del batxillerat politècnic.
- 26/04/2010. Guadalupe Palmeros y Avila. La millora institucional a la universitat. Els estadis de desenvolupament organitzacional com a instrument de canvi.
- 23/09/2010. María José García San Pedro. Disseny i validació d’un model d’avaluació per competències a la universitat.
- 17/12/2010. Ana María Forestello. La Cultura de la Participació a l’Escola Secundària. Anàlisi realitzada a centres de secundària de la ciutat de Barcelona en el marc del Programa A21E.
2009
- 20/11/2009. Sebastián Sánchez Díaz. La formació permanent del professorat centrada a lescola. Anàlisi del seu funcionament.
- 09/12/2009. David Rodríguez Gómez. La creació i gestió del coneixement a les organitzacions educatives: barreres i facilitadors. Un estudi multicas.
- 18/12/2009. Maria Dolores Bernabeu Tamayo. Estudi sobre innovació educativa a universitats catalanes mitjançant l’aprenentatge basat en problemes i en projectes.
- 18/12/2009. Galvarino Javier Jofré Araya. Competències professionals dels docents densenyament mitjà de Xile. Una anàlisi des de les percepcions dels implicats.
2008
2007
- 30/03/2007. Olga Elizabeth Martínez Treviño. El desenvolupament professional dels docents de secundària: Incidència d‟algunes variables personals i d’actuació professional.
2006
- 28/02/2006. Margarita Isabel Traverso Carvajal. Polítiques de gènere i la seva dinàmica en cicles formatius de grau mitjà i superior que s’imparteixen a centres d’educació secundària de la província de Barcelona.