Cap a una avaluació més ètica i justa de les competències vinculades a la ocupabilitat dels futurs professionals de l’educació |
01/09/2022 |
01/07/2024 |
Oficina de Qualitat Docent (UAB) |
BOOST: Potenciar el desenvolupament de la Competència Digital Docent als graus d’Educació Infantil i d’Educació Primària |
28/02/2023 |
03/03/2024 |
Facultat de Ciències de l’Educació (UAB) |
Incorporació d’experiències d’artistes professionals en els Graus d’educació Infantil i Educació Primària per un desenvolupament del pensament artístic en la formació inicial |
01/09/2022 |
01/07/2023 |
Oficina de Qualitat Docent (UAB) |
(e-INAV 5×5) E-avaluació: 5 principis – 5 reptes per una avaluació efectiva amb eines digitals |
01/09/2020 |
01/11/2022 |
Oficina de Qualitat Docent (UAB) |
CDDPla – Inclusió de la Competència Digital Docent als plans d’estudis d’Educació Infantil i Educació Primària |
01/09/2021 |
01/12/2021 |
Facultat de Ciències de l'Educació (UAB) |
Competència digital docent als graus d’Educació d’Infantil i Primària (CODIDOE) |
01/01/2020 |
01/12/2020 |
Facultat de Ciències de l'Educació (UAB) |
Estratègies d’avaluació per l’auto-regulació dels aprenentatges (EAAR) de l’alumnat universitari |
01/09/2018 |
01/10/2020 |
Oficina de Qualitat Docent (UAB) |
Aprenentatge servei per promoure la programació i el pensament computacional en contextos educatius |
01/09/2019 |
01/09/2020 |
Oficina de Qualitat Docent (UAB) |
MoLAB – Motivació per la Lectura acadèmica i bibliogràfica |
01/10/2018 |
01/10/2019 |
Facultat de Ciències de l'Educació (UAB) |
GAVI – Guia per a la millora dels aprenentatges vivencials a la Facultat de Ciències de l’Educació |
01/09/2018 |
01/12/2018 |
Facultat de Ciències de l'Educació (UAB) |