Avaluació i Feedback per a l’Aprenentatge: Reptes i Oportunitats per Millorar la Cultura Avaluativa a la Facultat de Ciències de l’Educació |
01/09/2024 |
31/12/2026 |
Projectes de Recerca en Docència i Innovació docent (UAB) |
Re-creant l’Aprenentatge Basat en Reptes a la UAB: desafiaments i beneficis – RE-CREAT |
02/09/2024 |
31/07/2026 |
Vicerectorat d’Estudis i de Qualitat |
BOOST: Promote the development of Digital Teaching Competence at the Kindergarten and Primary Education levels |
28/02/2023 |
03/03/2024 |
Faculty of Educational Sciences (UAB) |
(e-INAV 5×5) E-evaluation: 5 principles – 5 Challenges for 1 Effective evaluation with digital tools |
01/09/2020 |
01/11/2022 |
Oficina de Qualitat Docent (UAB) |
CDDPla – Inclusion of the Teaching Digital Competence in the curricula of Early Childhood Education and Primary Education |
01/09/2021 |
01/12/2021 |
Facultat de Ciències de l’Educació (UAB) |
Teaching digital competence to the grades of Infant and Primary Education (CODIDOE) |
01/01/2020 |
01/12/2020 |
Facultat de Ciències de l’Educació (UAB) |
Evaluation strategies to promote learning self-regulation of higher education students |
01/09/2018 |
01/10/2020 |
Oficina de Qualitat Docent (UAB) |
Service learning to promote programming and computational thinking in educational contexts |
01/09/2019 |
01/09/2020 |
Oficina de Qualitat Docent (UAB) |
MoLAB – Motivation for Academic and Bibliographic Reading |
01/10/2018 |
01/10/2019 |
Facultat de Ciències de l’Educació (UAB) |
GAVI – Guide to the improvement of the experiential learning at the Faculty of Education Sciences |
01/09/2018 |
01/12/2018 |
Facultat de Ciències de l’Educació (UAB) |