Disseny de l’avaluació del projecte Connecta’t |
01/02/2022 |
01/10/2022 |
Ajuntament de Badia del Vallès |
Estudi comparatiu de l’impacte econòmic i social que una selecció d’institucions universitàries d’Amèrica Llatina té en el seu respectiu entorn local o regional |
01/12/2020 |
01/06/2021 |
Inter-American Development Bank |
Avaluació i millora de l’Aplicatiu RTI del Projecte Difference a partir de les dades recollides en el període 2016-2020 |
01/04/2020 |
01/12/2020 |
Fundació Ricardo Fisas Natura Bissé |
Avaluació del programa formatiu “Aprendre a aprendre” |
01/11/2018 |
01/07/2020 |
Fundació Bancària “La Caixa” (EduCaixa) |
Els centres educatius com a organitzacions saludables: guia pel seu desenvolupament |
01/07/2018 |
01/07/2019 |
Fundació Prevent |
Estudi qualitatiu sobre la percepció del canvi associat a l’estratègia de gestió del coneixement de l’Ârea de Drets Civils (Conveni 17030) |
01/02/2019 |
01/06/2019 |
Ajuntament de Barcelona |
Implementació d’un model educatiu basat en la prevenció de l’abandonament escolar prematur |
01/12/2018 |
01/12/2018 |
Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya |
L’impacte de les TIC a l’aula des de la perspectiva del professorat |
01/01/2016 |
01/12/2016 |
Fundació Mapfre |
Estudi sobre aprenentatge organitzatiu i aprenentage informal a l’Adminstració Pública |
01/06/2013 |
01/06/2014 |
Escola d'Administració Pública de Catalunya |
Usos i abusos de les noves tecnologies de la informació i la comunicació en adolescents |
01/12/2012 |
01/12/2013 |
Fundación MAPFRE |