Logotip Criedo
Logo Universitat Autònoma de Barcelona
  • Català
  • Anglès
  • Castellà
  • CRiEDO
    • Reglament
    • Comissió Executiva
    • Investigació i Innovació Responsable
    • Relacions institucionals
  • Membres
    • Personal adscrit
    • Doctorands
    • Gestió Administrativa
    • Col·laboradors
    • Investigadors Visitants
    • Treballa amb nosaltres
  • Projectes
    • Projectes competitius
    • Contractes d’investigació i transferència
    • Projectes d’innovació
    • Tesis
  • Formació
    • Formació en Direcció, Organització i Gestió
    • Altres Programes formatius de tercer cicle
    • Formació Corporativa
  • Publicacions
    • Llibres
    • Articles
    • Recursos
  • EDO-Serveis
    • Formació a Mida
    • Consultoria i Assessorament
    • Estudis i Recerques Aplicades
    • EDURISC
      • Q-EDURISC
    • Adaptació Materials
    • Principals clients
  • Trobades científiques
    • Congrés Internacional EDO
    • Jornades CRiEDO
    • Premis CRiEDO
Logotip Criedo

Ascendiendo a través del aprendizaje autorregulado (AAR): un análisis comparativo de los procesos de AAR entre maestros en formación y maestros en ejercicio

El programa espais c: Una iniciativa d’innovació educativa i cultural amb artistes treballant en escoles de Barcelona

Importance of Pedagogical Practice in Teaching Satisfaction

School principals’ actions to promote informal learning among teaching staff

Límites y posibilidades de la mejora escolar en el contexto patagónico chileno: el caso de las escuelas de la Comuna de Coyhaique, Región de Aysén, Chile

Políticas para a gestão da educação pública obrigatória na Ibero América

Aproximación al estado de la acción tutorial en universidades chilenas

The Perception of Teachers’ Digital Competence of Preservice Pre-Primary and Primary Education Teachers. The Influence of Degree and Entrance Path

Making steps towards improved fairness in group work assessment: The role of students’ self- and peer-assessment

Degrees of reflection in academic development: Construction and application of a tool to assess critical reflection in portfolios and projects

1 2 3 4 5 Següent

Contacte

Logotip Criedo
Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu

Pl. Coneixement (Ed. MRA-126)
08193, Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)

+34 935 811 619

edo@uab.cat

Newsletter del CRiEDO

[contact-form-7 id=”5b899ac” title=”Newsletter”]

Segueix-nos a les xarxes!

Pots seguir tota l’activitat de la universitat a través dels nostres perfils a les xarxes socials.

Facebook
X
Instagram
YouTube
LinkedIn
Bluesky
SDG 4 Quality education
SDG 5 Gender Equality
SDG 8 Decent work and economic growth
SDG Industry, innovation and infrastructure
SDG 10 Reduced inequalities
SDG 16 Peace, justice and strong institutions
SDG 17 Partnership for the goals

Sobre la web

Logo Universitat Autonoma de Barcelona
  • Avís legal
  • Protecció de dades
  • Accessibilitat web

Som una universitat capdavantera que imparteix una docència de qualitat i excel·lència, diversificada, multidisciplinària i flexible, ajustada a les necessitats de la societat i adaptada als nous models de l’Europa del coneixement. La UAB és reconeguda internacionalment per la qualitat i el caràcter innovador de la seva recerca.

© 2025 Universitat Autònoma de Barcelona