Congrés Edulearn
Katia Pozos i Cristina Mercader presenten dues comunicacions al VII Congrés Internacional Edulearn.
Katia Pozos i Cristina Mercader (EDO-UAB) presenten dues comunicacions al VII Congrés Internacional Edulearn. El Congrés anual sobre Educació i Noves Tecnologies de l’Aprenentatge se celebra els dies 6, 7 i 8 de juliol, en aquesta ocasió, a Barcelona; i pretén oferir un espai per a presentar treballs i experiències així com per a reflexionar sobre els últims avenços en metodologies d’ensenyament-aprenentatge, projectes educatius i innovacions, i noves tecnologies aplicades a l’educació i la investigació.
Pozos i Mercader presenten el treball “Factors condicionants per a la integració pedagògica de les Tecnologies en la docència universitària: un cross-case anàlisi de dos estudis de Mèxic i Espanya”, realitzat a partir dels avenços de la tesi, per part de Pozos i del treball final de màster de Mercader, sobre les similituds entre ambdós contextos quant a les resistències i barreres a la utilització de les Tecnologies de l’Aprenentatge i el Coneixement. A més, Mercader també presentarà la comunicació realitzada per Anna Díaz, Joaquín Gairín y ella mateixa sobre “Accés a Internet dels adolescents. Un estudi sobre el risc de l’abús de les tecnologies a l’educació secundària”, presentant així el decàleg elaborat a partir de l’estudi realitzat per l’EDO i finançat per la Fundació Mapfre del passat 2014.
Ambdues comunicacions es publicaran a “EDULEARN15 Proceedings” en format digital. Els anteriors proceedings d’EDULEARN estan inclosos al ISI Conference Proceedings Citation Index i s’espera que aquests últims també siguin afegits.
Per a més informació sobre el Congrés: http://iated.org/edulearn/
Per a consultar els abstracts: http://iated.org/concrete3/view_abstract.php?paper_id=43801
http://iated.org/concrete3/view_abstract.php?paper_id=43535
Comparteix a les xarxes: