Aprenentatge informal i no formal
Un estudi analitza les diferències de gènere en la participació de la població adulta en activitats d’aprenentatge no formal i informal a nivell d’Espanya.
Miren Fernández de Álava (EDO-UAB), en col·laboració amb Carla Quesada (University of Leeds) i Mariana Rebollar presenten a la Revista Bordón volum 67 el treball titulat “Diferències de gènere en la participació de la població adulta en activitats d’aprenentatge no formal i informal: situació actual a Espanya”.
Partint de les dades obtingudes amb l’Enquesta sobre la Participació de la Població Adulta en les Activitats d’Aprenentatge (EADA), administrada al 2011, presenten un anàlisi estadístic, de tipus descriptiu i inferencial, per a revelar si existeixen diferències de gènere a la participació en activitats d’aprenentatge no formal i informal, identificant tanmateix les variables associades a les diferències observades.
Els resultats han permès constatar que existeixen diferències significatives entre el gènere i la participació de la població adulta en activitats d’aprenentatge no formal i informal i determinar les variables que incideixen sobre aquestes, sobretot, les relacionades amb els motius de participació, edat, nacionalitat i classe social.
Per a més informació: http://goo.gl/24DhCs
Comparteix a les xarxes: