Aquests webinars tenen com objectiu la difusió del treball realitzat en el marc del projecte de recerca ARMIF “Estratègies d’autoavaluació i d’acompanyament que milloren l’aprenentatge autoregulat en l’educació i el desenvolupament professional del professorat” i, al mateix temps, volen ser una oportunitat per a discutir els resultats del projecte en un context ampli, amb participació d’experts d’àmbit nacional i internacional.
Les sessions, estructurades a partir d’una conferència inaugural i 4 webinars, van adreçades al professorat universitari amb experiència en avaluació i retroalimentació, docents de primària i secundària del context català, els mestres i doctorands interessats en el camp de l’avaluació i a representants d’organismes que vetllen per la qualitat a les universitats públiques i del sistema educatiu.
El programa, centrat en les pràctiques d’avaluació efectives per a l’aprenentatge autoregulat i pel desenvolupament professional, és el següent:
- 20/05 – Conferencia inaugural titulada “Changing assessment for good: how might we promote future-oriented assessment and feedback practices?
- 04/06 – Webinar 1 titulat “Pràctiques educatives per a l’autoregulació”
- 14/06 – Webinar 2 titulat “Autoregulació docent: el paper de la pràctica reflexiva”
- 21/06 – Webinar 3 titulat “Com pot l’avaluació entre iguals promoure l’autoregulació docent?”
- 28/06 – Webinar 4 titulat “El paper de l’avaluació per a l’autoregulació”
Tota la informació aquí.