La formació professional reglada a Andalusia
Les professores Inmaculada Aznar i Marái Pilar Cáceres, ambdues membres de l’EDO de la Universitat de Granada, publiquen a la Revista de Ciencias de la Educación una reflexió entorn de la formació professional a Andalusia a través de la percepció dels equips directius.
“La formación profesional reglada en Andalucía a través de las percepciones de los equipos directivos desde una dimensión organizacional” és el títol de l’aportació presentada i publicada la Revista de Ciencias de la Educación número Nº 228 Octubre-Desembre.
L’aportació considera que la incorporació recent de la Formació Professional Reglada en els Instituts d’Educació Secundaria Andalusos i, a la vegada, els escassos estudis sobre el funcionament dels centres justifiquen l’aportació innovadora d’aquesta recerca descriptiva que pretén, a partir d’un mètode d’enquesta (escala Likert), analitzar les percepcions dels equips directius d’aquests centres andalusos, a nivell organitzatiu. Entre els resultats més rellevants es troben millorar les relacions amb l’exterior (família, centres de la zona i empreses relacionades amb cicles formatius) i reestructurar adequadament els espais i temps, disposant de més recursos i optimitzant els ja existents.
Respecte autores, destacar el nombrament el passat 1 de febrer de la professora María Pilar Cáceres com a professora Contractada Doctora de la Universitat de Granada.
Comparteix a les xarxes: