Convivència als centres educatius

291_PubRedAGE
Publicacions

Joaquín Gairín i Aleix Barrera han coordinat el VI informe de la RedAGE sota el títol “La convivència als centres educatius d’educació bàsica a Iberoamèrica”.

Joaquín Gairín i Aleix Barrera han coordinat l’últim informe de l’Associació Internacional “Red de Apoyo a la Gestión Educativa – RedAGE” que recull la visió de 46 especialistes de quinze països iberoamericans en relació a la convivència als centres educatius d’educació bàsica. Les aportacions versen sobre les diferents formes d’entendre i promoure la convivència escolar als centres educatius dels diferents països, presentant descripcions, experiències i valoracions significatives i en relació al context considerat. Les aportacions no busquen tant radiografiar la temàtica a nivell teòric com presentar el més significatiu de cada realitat i les propostes que, al respecte, es realitzen. L’orientació és clarament organitzativa, si considerem que una part comuna de totes les aportacions té relació amb les polítiques de convivència escolar, programes aplicats, aspectes organitzatius a nivell d’institució, experiències significatives i reptes per a la millora.

Amb aquesta publicació es compleix un propòsit fonamental de la Red AGE, com és el de fomentar l’intercanvi d’experiències, la promoció del coneixement sobre administració i gestió educativa i la reflexió sobre la pràctica de la gestió. La finalitat última és la de millorar el funcionament dels centres educatius (i, a través d’ells, dels sistemes educatius), procurant que siguin de qualitat i un instrument per al canvi professional i social.

Per a més informació sobre RedAGE: http://www.redage.org
Per a accedir a l’informe complet: http://ddd.uab.cat/pub/llibres/2014/131430/Red_AGE_2014_web.pdf

Comparteix a les xarxes:

Últimes notícies