Aquesta obra es proposa aprofundir en la comprensió i analitzar els processos de canvi i autoavaluació en centres educatius. El fil argumental que articula els diferents capítols que componen el llibre, integra la identificació i l’estudi de diversos components dels escenaris educatius, que són associats als nivells d’impacte assolits. La particularitat d’alguns d’aquests components és que no sempre són evidents a simple vista i, per tant, es requereixen dispositius d’anàlisi específics per identificar-los i estudiar-los. Al llarg de la proposta sorgeixen una sèrie de reflexions que posen en evidència els nivells de vulnerabilitat de tot procés de canvi i la necessitat de prendre recaptes per a la sustentabilitat, que no sempre són tinguts en compte. Tal com assenyala l’autora, “evitar banalitzar la posada en pràctica de processos complexos”.
Procesos de cambio y autoevaluación en centros educativos ¿Dos caras de una misma moneda?

Any de publicació: 2011
Autoria: María Inés Vázquez Clavera
Editorial: Davinci Continental SL
ISBN: 978-84-92651-42-9
URL: https://www.redage.org/publicaciones/procesos-de-cambio-y-autoevaluacion-dos-caras-de-una-misma-moneda