Lourdes Murillo-Pedrosa

Lourdes és doctora en Educació per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Anteriorment, va realitzar un Màster Oficial en Recerca Educativa (MURI) i es va graduar en Pedagogia amb especialitat en gestió de la formació i orientació professional.

La seva recerca se centra en analitzar els mecanismes i models d’aprenentatge en els llocs de treball, així com la gestió del coneixement en l’Administració pública catalana. Ha publicat recentment un article centrat en la necessària transformació de la formació i la gestió del coneixement en les Administracions públiques del segle XXI.

Compta amb més de 5 anys d’experiència professional en l’àmbit de la innovació educativa, la gestió del coneixement i la recerca. En l’actualitat, es troba treballant com a tècnica a l’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC) contribuint a transformar el model pedagògic de la institució, alineant-lo amb el Model d’Aprenentatge i Desenvolupament (MAD) i, per tant, impulsant la gestió del canvi mitjançant el desenvolupament de projectes estratègics i l’elaboració d’eines i instruments.

Línies de recerca: Gestió del coneixement, coneixement crític, relleu generacional, aprenentatge en el lloc de treball, coneixement intergeneracional, aprenentatge informal, Administració pública de Catalunya.

Comparteix a les xarxes: