Del 22 al 24 d’abril es va celebrar la 17a Global Brand Conference (Academy of Marketing) a Edimburgh Napier University.
Pilar López, membre del CRiEDO va presentar una ponència titulada “The mediating role de local brand trust among consumir responsability per sustainable consumption and local brand preference”.
L’estudi examina com la responsabilitat del consumidor per un consum sostenible influeix en la preferència per marques locals i destaca el paper mediador de la confiança en marques locals en aquesta relació. Sobre una mostra representativa de consumidors espanyols, les troballes confirmen que els consumidors que valoren les pràctiques sostenibles prefereixen marques locals i la confiança en aquestes marques hi juga un paper rellevant dins d’un consum sostenible.
Igual que en les marques comercials, la confiança que una institució educativa compleixi els seus compromisos de sostenibilitat podria influir fortament en la percepció i elecció dels potencials estudiants i personal. I segons es desprèn d’aquest estudi, les institucions que demostrin un compromís autèntic amb pràctiques sostenibles podrien ser preferides.
La pròxima cita serà a Porto (Portugal) on es continuarà explorant les dimensions i l’impacte de les marques en el context actual.
Tota la informació aquí.