Èxit de la conferència final del projecte D-EMIND

La conferència final del projecte D-EMIND ha estat un èxit notable, destacant avenços significatius en la promoció de la mentalitat emprenedora digital a l’educació superior.

L’acte, celebrat a la Cambra de Comerç i Indústria de Csongrád-Csanád (Szeged, Hongria), va presentar els resultats més rellevants i innovadors del projecte. La jornada va començar amb una benvinguda inspiradora de Tráserné Oláh Zsuzsanna, secretaria general de la Cambra, qui va subratllar la importància de la col·laboració entre institucions educatives per fomentar l’emprenedoria i la innovació.

Els assistents van poder conèixer de primera mà els resultats del projecte D-EMIND, dissenyat per preparar els estudiants per a carreres internacionals mitjançant la integració de l’emprenedoria i l’aprenentatge basat en reptes (CBL). L’objectiu és crear una plataforma transeuropea que promogui la innovació, l’aprenentatge entre iguals i la resolució de problemes reals.

La conferència va comptar amb la participació de la professora Sílvia Blanch Gelabert, de la Universitat Autònoma de Barcelona, qui ​​va impartir una conferència magistral sobre el paper fonamental del CBL a l’educació superior, ressaltant el seu potencial per enriquir l’educació emprenedora i augmentar la participació dels estudiants.

Durant l’acte, diversos col·laboradors van oferir presentacions destacades que van enriquir la jornada:

  • David Rodríguez Gómz (UAB), coordinador del projecte, va proporcionar una visió general del projecte D-EMIND i les seves innovadores eines digitals.
  • Anni Stavnskær Pedersen (UCN, Dinamarca) va presentar la metodologia i l’eina d’autoavaluació D-EMIND.
  • Kübra Bilgay i Elisa Hinestrosa (Hochschule Düsseldorf, Alemanya) van mostrar la plataforma i la caixa d’eines digitals D-EMIND.
  • Ilse Fraussen i Annelies Schrooten (UC Leuven, Bèlgica) van oferir una visió general del paquet de formació D-EMIND.
  • Aleix Barrera (UAB) va presentar el MOOC D-EMIND.

A continuació, l’esdeveniment va incloure una taula rodona moderada per Sándor Huszár, on els experts van compartir les seves experiències sobre el foment de l’emprenedoria digital entre els estudiants universitaris. Els participants van incloure en David Rodríguez Gómez (UAB), l’Anni Stavnskær Pedersen (UCN, Dinamarca), en Julian Spratte (HSD, Alemanya), l’Ilse Fraussen (UCLL, Bèlgica) i l’Ágnes Limpek (Kőrösy József Közgazdasági Technikum, Hongria). Els experts van debatre sobre les millors pràctiques i estratègies per integrar l’emprenedoria digital a l’educació superior, fomentant un diàleg enriquidor i constructiu.

Per a aquells que no van poder assistir o vulguin revisitar els debats, podeu veure els vídeos complets de la Conferència Final de D-EMIND i la Taula Rodona.

Descobriu com el projecte D-EMIND està transformant el futur de l’emprenedoria digital a l’educació superior i impulsant la innovació a través de l’aprenentatge basat en reptes.

Comparteix a les xarxes:

Últimes notícies