La organización y atención a la diversidad en centros de educación secundaria de Iberoamérica. Reflexiones y experiencias

Any de publicació: 2012
Autoria: Joaquín Gairín Sallán
Editorial: Santillana del Pacífico

L’organització i l’atenció a la diversitat a centres d’educació secundària d’Iberoamèrica. Reflexions i experiències” és el nou títol de la Sèrie Informes de RedAGE. Aquesta recull la visió de 41 especialistes de 13 països iberoamericans sobre la realitat i perspectives de l’atenció a la diversitat en centres d’educació secundària. La focalització, en aquesta etapa educativa, té a veure amb la consideració que actualment és el moment de l’escolarització on es produeixen més abandonaments i on s’obren o limiten possibilitats per al possible accés a estudis superiors dels més capacitats. veure amb les finalitats i objectius de la Xarxa de Suport a la Gestion Educativa (RedAGE); també amb el convenciment, per part dels que escriuen, que el context organitzatiu actua com un amplificador o limitador de les actuacions dirigides a la formació de els escolars.

Comparteix a les xarxes: