El projecte té com a objectiu promoure que les institucions d’educació superior dissenyin, desenvolupin i provin una metodologia, estratègies i eines d’aprenentatge basat en desafiaments en línia per promoure la mentalitat emprenedora a l’educació superior. Per assolir aquest objectiu s’ha planificat quatre resultats relacionats:
- Metodologia i eina d’autoavaluació: el resultat d’aquest projecte se centrarà en un desenvolupament més gran de l’esfera digital del Model ATOM el qual fomenta una mentalitat emprendedora (creativitat, pensament crític, resolució de problemes) entre els estudiants en entorns en línia. A més, es crearà una eina d’autoavaluació per mesurar la creativitat i la cultura emprenedora entre els estudiants.
- Toolbox i Plataforma D-EMIND: un repositori digital amb recursos oberts per promoure la mentalitat emprenedora. Es crearà una intranet per facilitar les interaccions entre estudiants, professors, mentors i organitzacions externes.
- Training Pack: la formació d’alumnes, professors i mentors és una part fonamental per fomentar l’ús de la plataforma en línia i la metodologia emprenedora desenvolupada. Aquest resultat contribuirà a desenvolupar la capacitat de docents, estudiants i mentors per implementar de manera autònoma la metodologia D-EMIND .
- D-EMIND MOOCs: el consorci desenvoluparà tres cursos oberts per a estudiants, professors i mentors. Els MOOCS per a estudiants i professors s’estructuraran en 6 unitats principals, una per a cada component del Model Atom. També es desenvoluparà un MOOC addicional centrat en la tutoria per a professors, emprenedors experimentats o qualsevol altre agent clau interessat que vulgui tornar les seves pròpies experiències empresarials o d’experts a través de diàlegs productius entre mentor i alumne.